Heeft u een vraag? Bekijk onze veelgestelde vragen, misschien vindt u het antwoord hier.

Staat uw antwoord hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Wij komen 1 keer per jaar; dus ieder jaar. In tegenstelling tot veel bedrijven die 1 keer per 2 jaar komen controleren, vinden wij dat onderhoud ieder jaar nodig is. Dat zorgt voor een beter rendement van de ketel en is bovendien veiliger. Vanuit de overheid wordt ook steeds vaker benadrukt dat regelmatige controle nodig is en onnodige ongelukken kan voorkomen.

Een abonnement wordt automatisch ieder jaar verlengd, na 1 jaar is abonnement maandelijks opzegbaar.

Nee voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt van uw cv-ketel maken wij zelf een afspraak. U hoeft hier dus zelf niet over na te denken, dat doen wij voor u.

Bij een abonnement heeft u geen omkijken meer naar uw cv-ketel; wij regelen het jaarlijks onderhoud en zorgen dat uw ketel in topconditie blijft. Hierdoor haalt u een hoger rendement uit uw ketel. Losse controles zijn veel onregelmatiger en bij storingen betaalt u juist meer aan voorrijkosten etc. Onderaan de streep is een abonnement dan toch voordeliger.

Sommige storingen zijn eenvoudig te verhelpen. Bekijk onze blog over 10 tips bij storing van uw cv-ketel. Komt u er niet uit? Dan belt u natuurlijk met VSB; wanneer u een onderhoudsabonnement bij ons heeft, komen wij nog dezelfde dag om uw storing te verhelpen.

Toch nog een vraag? Neem dan contact op

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×