We kunnen natuurlijk vertellen waarom wij vinden dat we de beste service bieden en waarom het verstandig is om te kiezen voor een onderhoudsabonnement, maar nog beter is het om dat te horen van onze klanten.

Schrijf een review

Lees onze reviews:

Niets als complimenten

Lekkage door het plafond, heet water liep uit een kraan van de verwarmingsketel. Dat zag er niet best uit op woensdagavond. VSB gebeld, direct contact en toezegging dat een monteur zou bellen. Geert van Loon, een geweldige monteur die binnen de kortste keren de oorzaak bij de ketel oploste. Niets als complimenten voor de rust en vakbekwaamheid. Bedankt Geert!

Hulde aan Kevin Nederkoorn!

Kevin is een échte service monteur, met zowel hart voor de zaak als voor de klant! Hij bood mij zijn vest aan, maar ook zijn heater wanneer ik die zelf niet kon regelen. Hij was bereid om die bij hem thuis op te halen en bij mij te brengen. Beste service ever! Een kundige monteur, met het hart op de juist plek!

Prima service

Er zijn zoveel dingen in je huis die onderhoud nodig hebben. Ik wil  me daar niet teveel mee bezig houden. Met de cv-ketel is dat net zo. Met zo’n abonnementje heb ik daar geen omkijken meer naar en als er iets is, wordt het snel opgelost.

Prima

Op zich heel tevreden over mijn abonnement. Ik heb wel een keer gehad dat de monteur te laat was, maar dat loste hij netjes op.

Zeker veilig

Ik vind het prettig dat ze ieder jaar komen voor controle. Je hoort wel eens verhalen dat sommige installaties niet genoeg worden gecontroleerd en dat er dan onveilige situaties kunnen ontstaan. Bij VSB bellen ze netjes ieder jaar voor een controle-afspraak te maken en ik vind dat wel zo’n veilig idee.

Snel opgelost

Wij hebben al een paar jaar een abonnement bij VSB. Toen heette het nog Verwarming Service Leende. Het is gewoon handig dat je nergens aan hoeft te denken. Ze bellen ieder jaar op voor het maken van een afspraak en dan weet je dat je weer vooruit kan. We hebben 1 keer een probleem gehad met de thermostaat, toen hadden we geen warm water meer. Een telefoontje en het werd dezelfde dag nog opgelost. Wel zo handig in de winter!

Bekijk de meest gestelde vragen

Toch nog een vraag? Neem dan contact op

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×